Historikk våren 2024

Mandag 8. april kl. 18.00 – 20.00. Solformørkelse i Væren med Chironsignatur – webinar med Daniele Reistad.

Denne eklipsen er en «once-in-a-lifetime» hendelse og har et stort potensial for at vi kan helbrede gamle sår og finne tilbake til mer helhet.

Sol, Måne og Chiron står i nøyaktig konjunksjon, med både Merkur, Venus og dragens hode (nordnoden) også i Væren.

Eklipsen er synlig i USA, mens den her i Norge skjer ved solnedgang.

Vi fordyper oss i denne eklipsens spesielle karakter, preget av Vær-arketypen, Chiron-mytologien og historien om den hellige gral.

Vi går gjennom alle tolv ascendent-tegn og tolker hvordan livsområdene i ditt horoskop blir påvirket.

Vi kaster også et blikk på den medisinske astrologien for Væren og avrunder det hele med noen tips hvordan du kan gjøre det beste ut av denne power-eklipsen.

Dette kan du glede deg til.

Pris kr 150,- for medlemmer, og kr 250,- for ikke medlemmer. Overføres via Zoom.

Du kan kjøpe opptak av sendingen ved å kontakte medlem@astrologiskforening.no

Kjøp billett i linken nedenfor:

***

Mandag 5. februar 18.00 – 20.00. Roar Krogshus hadde et interessant foredrag om karmisk astrologi.