Program våren 2024

Mandag 6. mai

kl. 18.00 – 19.00. Foredrag av Luba Olonkina og Inga Skurdal Ødegård

kl 19.00 – 20.00 Tolknings kveld av forhåndsbestemt person.

Kom å bli med, kjekt med flere innspill.

Blir fysisk møte, ingen påmelding, det er bare å møte opp i Trudvangveien 25 i våre lokaler på Majorstua.

Pris for medlemmer kr 150,- ikke medlemmer kr 250,- .’

Her er Luba Olonkina og Inga Skurdal Ødegård

«Vi heter Luba Olonkina og Inga Skurdal Ødegård. Vi er begge interessert i hvordan man kan bruke astrologi til å leve mer holistisk og helsefremmende, og vil snakke om hvordan man kan bruke det astrologiske året for å tilrettelegge både psykisk og fysisk. Luba vil fortelle om syklusen og dens mer psykiske påvirkning og gi noen eksempler på urter man kan bruke, og Inga vil fokusere på Homo Signorum  – Menneskekroppen i Zodiaken. Vi gleder oss, og er takknemlige for denne muligheten!»

Medlemskap i Norsk Astrologi Forening koster kun kr 450,- pr år og du mottar det flotte medlemsbladet 4 ganger i året. For å melde deg inn, send mail medlem@astrologiskforening.no

Solformørkelse i Væren med Chironsignatur – webinar med Daniele Reistad. Se mer detaljer under «Historikk». Pris kr 150,- for medlemmer, og kr 250,- for ikke medlemmer. Du kan fortsatt kjøpe billett her https://buytickets.at/norskastrologiskforening/1210720

Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er Daniele-237x300.jpg