Historikk september 22 til mai 23:

Siste medlemsmøte våren 2023 var 30 mai: Denne kvelden hadde vi Astrodrama igjen på programmet! Etterpå gikk vi ut og hadde en sommeravslutning  med middag.

Gisle Henden holdt foredrag i foreningen 18 april 2023 med sitt interessante foredrag om Pluto.  Dette foredraget er tilgjengelig i en gruppe på Facebook for medlemmer for kr 150,- og ikke-medlemmer for kr 250,- . Foredraget er tilgjengelig frem til 16. mai 2023. Send en mail til medlem@astrologiskforening.no og meld din interesse.

Gisle grunnla Astrologiskolen Herkules i 2002 og Herkules Kabbala skole i 2015. Han har praksis som astrolog fra 1988, og satt ni år i styret for Norsk Astrologisk Forening. Han hadde ansvaret for astrologiundervisningen ved Folkeuniversitetet i syv år. Gisle er utdannet astrolog fra tre forskjellige skoler.
Det er vel verdt å høre på han!

***

Dag Vinjar Frantzen besøkte oss 7. mars 2023. Han hadde mye spennende å fortelle både om Fiskenes tegn og mye mer!  Takk for en fin og opplysende kveld Dag Vinjar.

***

Theresa Tolmie-Mcgrane holdt foredrag 7. februar 2023.  Theresa kom med sin sterke, fine energi og smittende later.  Hun tolket noen horoskop før hun holdt sitt spennende foredrag.  Det ble mye nytt og interessant om nodeknutene. Denne gangen overførte vi foredraget live – for første gang. Opptak er fremdeles mulig å se. Ta kontakt med medlem@astrologisk-forening dersom du vil se det.  Det anbefales!  Her har Theresa mottatt blomster av leder i Astrologisk Forening Kjersti Beate Andersen.

***

Tirsdag 10. januar hadde vi astrodrama ved Kjersti Beate Andersen. Slik beskriver en deltaker hvordan han opplevde denne kvelden: Min opplevelse av Astro drama på Norsk Astrologisk Forening er at:
Det viste meg hvor lett mitt tema ble vist frem i Astro drama. Dette var morsomt underholdende og lett å gjøre. Og jeg lærte dette fort. Det var veldig lærerikt for meg samtidig som det gikk dypt for meg. Det var morsomt å spille andres horoskop. Spennende og nytt 🌞

***

Julebord ble avholdt for Norsk Astrologisk Forening sine medlemmer Tirsdag 6. desember kl. 18.00 på Asylet.  🎅🏻❤️🎄

***

Mandag 7. november kl. 19.00 kom astrolog Andrew Bevan til oss!

Det ble en flott kveld! Andrew fortalte om erfaringene som er blitt gjort gjennom 40 år som profesjonell astrolog; om fagets tilstand. Det ble mye om fødselsdiagrammer, øyeblikkshoroskopet, alderspunktet, planetenes kategoriseringer, aspekter, planetariske timer og mye mer.

***

Mandag 10. oktober 2022 hadde Kjersti Hemma tolkning av levende modell. Det var en meget spennende kveld. Kjersti var dyktig, og modellen var kjempefornøyd.

***

Vi var så heldig å få besøk fra Sol W. Jonassen fra Bergen søndag 4. september 2022!  Sol er en evolusjonær astrolog som viste hvor viktig det er å forstå nodeaksen i en tolkning. Gjennom små mini-tolkninger viste hun de viktigste prinsippene i å forstå nodeaksen. Det var mulighet for å en minitolkning av Sol for enkelte i salen.