Året 2022 fra 4 astrologers perspektiv.

SØNDAG 14. NOVEMBER 2021 KL. 18:00–20:00

Norsk Astrologisk forening representerer et webinar med tema Året 2022.
Fire Astrologer vil ha sitt fokus og sin vinkling på hva som blir viktig det kommende året.
Foredragene vises via zoom og alle kan delta fra sin egen stue.

Narayan Stian Wulff.

Stian er en astrolog bosatt i Norge og Kroatsia.
Han har syv års erfaring med studier og praksis og tilbyr horoskoptolkninger, videoer og kurs for allmennheten.
Du kan nå ham på YouTube og Facebook med Narayan Astrology.
Stian vil fokusere på Jupiter-Neptun-konjunksjonen og alle transitter som tilhører denne store begivenheten.»

Anne-Karin Kausland.

Hennes mål med Astrologien er å bistå hennes klienter med å finne sitt potensiale. Hjelpe dem med å ta i bruk det som ligger tilgjengelig i dem. Å akseptere både styrke og det en ser som svakhet. Helhet og aksept er nøkkelord.
Året 2022
Hva kan vi vente oss?
Vi lever i en tid med masse endringer og til tider uro. Hvordan kan vi møte disse endringene i oss selv og i omgivelsene ved hjelp av astrologien.

Linda Lid

Linda holder til i Øygarden kommune. Hennes utdannelse har hun fått hos Herkules Astrologiskole og Maurice Fernandez og hans diplomprogram i Evolusjonær Astrologi. Hun er medlem av OPA – Organisation for Professional Astrologers. I tillegg til astrologi er hun utdanna sjaman og Reiki healer gjennom Rainbow Reiki. Du finner henne på www.lindahelenelid.com, hun tilbyr horoskoplesingar med fokus på fødselskart ,kjærlighet og parforhold.
På dette webinaret snakker hun om året 2022 sine astrologiske påvirkninger for Norge.

Katharina Westblikk

Katharina er en esoterisk Astrolog, yogainstruktør og grunnleggeren av Arhat senteret og Arhat Astrologiskole.
Hun jobber som daglig leder av senteret, lærer på skolen, har workshops, foredrag, og privatkonsultasjoner. Hennes fokus er bevissthet og veien tilbake til ens egen sjel. Kjenn deg selv slik at du kan tjene menneskeheten.
Hennes foredrag vil fokusere på 2022 og hvordan transittene kan påvirke vår individuelle og kollektive bevissthet.
Med fokus på vårt eget ansvar oppi det hele.

Medlemmer av Astrologisk forening kr 150′
Ikke medlemmer kr 200
Det vil bli tilbud av medlemsregistrering for de som deltar på webinaret.
Påmelding ved å betale via vipps til:
Vippskontonr for Astrologisk Forening er 500952.
Kontakt da Katharina på messenger for innlogging til webinaret eller på mail:
westblikk@yahoo.no

Velkommen