(Trykk på bildet for arrangement)
Norsk Astrologisk Forening inviterer til temakveld! Velkommen til alle nye interesserte og alle gamle kjente i faget.
TID: Mandag, 7. oktober 2019 kl. 19:00 – 21:00
STED: Qigongsenteret, Grønlandsleiret 14, 0190 Oslo, Norway
TEMA: T-kvadraturen

T-kvadraturen er et svært spennende aspekt i astrologien. Leder i N.A.F., Stian Wulff, vil holde rommet for at vi snakker om dette aspektet. Du er invitert til å bidra med dine egne erfaringer og synspunkter om emnet og evt. annet relevant i faget.

Rekk opp hånda, still spørsmål, delta i samtale
Hei, klapp, gisp – uttrykk deg på ekte vis!

“Årsaken til hvorfor jeg valgte dette som kveldens tema er at det skjer to svært viktige T-kvadraturer på himmelen nå. Én mellom Merkur i Skorpionen til Uranus i Tyren med Månen i Vannmannen som spenner og én mellom Saturn og Sørnoden i Steinbukken til Nordnoden i Krepsen med Sola i Vekten som spenner. Disse to kommer til å bli kveldens hovedpunkter, men velkommen er vi til å fortelle om egne T-kvadraturer i fødselskart, etc.”

Inngang
Medlem? Kr 100!
Nykommer? Kr 150! Ta med vennen din og få halv pris!

Er du medlem hos oss? Du får vårt astromagasin hjem på døra 4 ganger i året, samt sparer du penger på alle våre foredragskvelder og møter!

kontakt@astrologiskforening.no

Del dette: