Årets siste tolkningskveld: med Jardar Lunde

I Foreningens regi arrangerer vi årets siste tolkningskveld, veiledet og holdt av astrolog Jardar Lunde.

EN HELDIG deltaker ved et av våre foredrag i oktober ble trukket ut som vellykket vinner av tolkningen som holdes i kveld. Kandidatens fødselskart vil fremstilles foran publikum gjennom foredraget. Jardar Lunde tolker horoskopet, men det er også åpent for egne tolkninger, perspektiver eller spørsmål.

Trykk på bildet for å komme til arrangementsiden (bilde fra Pixabay)

JARDAR LUNDE har arbeidet med astrologi i mer enn 30 år. Er utdannet klassisk homeopat, men astrologien tok tidlig overhånd. Han har drevet med konsultasjoner, foredrag og kurs i Norge og Tyskland. Han har hatt mange oppdrag med coaching for små og store bedrifter. Han har utviklet en modell for dette basert på astrologi og den enkeltes horoskoper. Han har hatt en rekke styreverv i Norsk Astrologisk Forening. Han utfører konsultasjoner for enkeltpersoner, par og bedrifter. Dessuten valg av tidspunkt for kontraktinngåelse og viktige beslutninger. «

Arrangementet er donasjonsbasert. Vi foreslår minimum kr 50 for medlemmer og minimum kr 100 for ikke-medlemmer.

Det vil bli servert lett og sunn snacks.
I slutten av kvelden holder vi utlodding av aktuelle premier! Takk for at du møter opp!

Del dette: